Jeśli mam być szczerzy po tych zwiastunach i spotach myślałem że to będzie film komplety ale jedna nie... Zacznę od Ultrona który był cienkim czarnym charakterem- kiepskie żarty ? żartami nazwać się tego nie da,następnie fabuła której kompletnie nie było. Rozwaliliśmy Hydrę Stark stworzy pancerz będzie fajnie możemy iść na emeryturę stworzę Ultrona,Ultron buduje swoje ciało nie wiadomo jak i tu potężny minus za to że z zoombie dostaliśmy gotowca. Walki? Nie wiem czym się zachwycać w walce Hulkbuster z Hulkiem bo ja widzę denną walkę 3-minutową gdzie nie było żadnej dramaturgii a Hulk po raz kolejny zostaje w świetle tego słabszego bo dostaje bęcki od Starka. Sokół dostał więcej czasu ale też szału nie było, wizje bohaterów tylko Starka warta świeczki bo reszty dla mnie no comment,walka finałowa może czyścić buty tej z jedynki bo tutaj wszystko chaotyczne,rozwalili armie Ultrona,która się sypała jak domek z kart w 2 minuty i tyle walki było. Ogólnie film mnie zawiódł i niczym nie zaskoczył,liczyłem że przebije TWS ale tak samo AoU nie ma startu do tego filmu. Whedon mnie zawiódł i w zasadzie chyba dobrze że skończył z reżyserką bo ten film miał potencjach 100 razy większy niż to co dostaliśmy. Ode mnie marne 5/10
zgadzam się w połowie ogólnie pierwsza połowa filmu jest bardzo dobra, druga to już taka nawalanka rodem z pierwszej części, ale końcówka trochę wynagradza nowy skład Avengers genialny :)
mi Falcon pasuje w zimowym żołnierzu się wykazał mnie nie pasuje Warmachine kompletnie nie pasuje ale plus że są dwie panie w Avengers Black Widow będzie miała teraz towarzyszkę :)
Tak one powinny się zaprzyjaźnić że tak powiem i może to fajnie wyglądać. A jeszcze co do filmu ale WarMachina było tyle że prawie go nie było a sam Vision no hmmm jego mocy nie pokazali
właśnie Vision według mnie świetnie się wykazał, a w scenie jak podnosi młot Thora, lub używa kamień nieskończoności jest świetnie, gdyby tylko nie ta nawalanka ale ok
a jeszcze dodam że film taki zły nie jest nie jest to klapa Thor mroczny świat czy Iron Man 3
Popieram,powiem więcej Iron Man 1 jako jedyny film z serii daje radę bo i tak cała trylogia jest beznadziejna a Thor to film nijaki jak dla mnie ani zły ani dobry
co do Iron Man to Iron Man 2 też daje radę, jedynie do czego mogę się w Iron Man 2 przyczepić to to że czarny charakter ma za mało czasu tylko to jest minus, ale reszta na plus :)
z Capem pierwszym się zgodzę z Iron Man 2 nie ale ok nie mam nic do twojej opinii
No wiesz co kto lubi,chodź powiem Ci że obejrzałem raz jeszcze Iron Mana 3 i jest w miarę znośny
a dla mnie nie, jak ostatnio oglądałem Iron Man 3 niemiłosiernie mi się dłużył...
Każdy ma inny gust. Dla mnie, pierwszy CA to jeden z najlepszych filmów Marvela. Jeżeli mam szukać wpadek to będzie to Hulk, drugi Thor i - tak, pierwsza część Avengers, druga jest lepsza pod każdym względem.
aha :P nie ma to jak zacząć wypowiedz od słowa "dupa" ale ok
stara ekipa i tak wróci w Infinity War zresztą i tak po Civil War żegnamy się z naszymi bohaterami, dopiero w Thor Ragnarok znajome twarze będą więc nowy skład nie robi różnicy w Infinity War będą i tak wszyscy starzy plus wielu nowych
no tak ale szybcy i wściekli nie... no proszę pomijając że strażników oceniłeś na 10...
No nie, bo tam nie było kitowców. Strażnicy to genilany film, który można oglądać cały czas. Zrobiony idealnie czego nie można powiedzieć o durnowatych Avengerach, którzy totalnie mnie rozczarowali już w pierwszej części.
widocznie nie czytałeś komiksów, Strażnicy galaktyki są gorsi od Avengers ale skoro tak uważasz to krzyżyk na drogę...
Ocena 1 to ocena negatywna i jedyna na jaką ta produkcja zasługuje, bo to zwykły ( w dodatku wtórny) skok na kasę.
żaden film oprócz kac wawy nie zasługuje na ocenę 1/10 bo to jest trolling takiej oceny nie da się wytłumaczyć...
Filmweb jako portal jest zajebisty. Tylko tu można spotkać jak dwóch ludzi rozmawia o filmie i jeden daje mu 1/10 a drugi 10/10. Ja rozumiem żeby jedna osoba dała np. 5/10 a druga 7/10. Jednemu się podoba bardziej drugiemu mniej ale cala skala różnicy to już lekka przesada.
Ehh, kiedy ja w końcu pójdę na ten film żeby samemu się przekonać czy jest dobry czy nie :P
ja dałem 10 ale widzę w nim wady, początkowo dałem 9 ale podciągłem ocenę do 10 nie mniej jednak może ulec zmianie po drugim obejrzeniu gdyż daleko temu filmowi do Winter Solider... nie mniej jednak ocenę 10 da się wytłumaczyć, nawet jeśli to fanatyzm natomiast oceny 1/10 nie
Pierwszej części dałem 5 biorąc pod uwagę, że druga jest dla mnie wtórna nie mogę ocenić jej lepiej ani nawet tak samo bo dla mnie to zwykłe oszustwo i naciąganie widzów. Nie wątpię, że Av2 dzieciakom wystarczy by sikać ze szczęścia a po tygodniu, czy dwóch przerzucą się na coś innego.
Dlatego odejdź od lustra i idź odrabiać lekcje i nie zawracaj już głowy swoim pustactwem.
Film mi się podobał i postawiłem wyższą ocenę, ale co do Ultrona się zgadzam - okazał się słabiutki. Na początku przedstawiany jako groźny przeciwnik, a po stracie bliźniaków i pancerza straszny zjazd
U mnie coś w przedziale 5-6. W sumie nie rozczarowałem się ale też nie zachwyciłem. Dostałem produkt taki jaki oczekiwałem.
Trudno sie nie zgodzic, zwiastun wyśrubowali wielkie oczekiwania...a wyszlo inaczej: od muzy po sceny walki i kulejący scenariusz. Po zapowiedzi oczekiwalem czegoś poważniejszego gdzie humor będzie dodatkiem a okazali sie ze jest na odwrót,do tego malo smieszny wręcz irytująco nużący. Ultron zrobil wielkie wrażenie na wejsciu i na tym dobre sie kończy potem jest juz gozej i gorzej... szkoda zmarnowany początkowy potencjal jak i zapowiedz zwiastunowa(kolejny nijaki przeciwnik) Walki sporo ich bylo od chaotycznych naparzanek w Arrow owym stylu(3sez) po tak przeklinane przez psycho marvelitiw zwolnienia kamery w stylu Z.Snydera(Watchmen,300) ,tu zaiste zadziala to jak chorągiew na wietrze i zapomną ze predzej rzucali kamieniami ;p Najslabiej wypada watek milosny Hulk Wdowa szkoda slów. Rodzinka Sokolego mmi akurat przypasila a największy plus to bliźniacy i Vison: gosc nie dość ze zostal swietnie ubrany(w MoS stylu) to wniósł wiele pozytywow do filmu. Czas szybko minol i nawet niezle sie bawilem mimo iż okazal sue to inny film niż sugerowały to klimatyczne zwiastuny(obszerniej sie rozpisze po kolejnym seansie) 6/10
zrobią na 99% nie ma powodu do obaw, a scenarzyści ci sami co z Zimowego Żołnierza
Zimowy żołnierz to puki co najlepszy film z Mcu i można śmiało zakładać ze kolejne filmy tych panów dorównają a moze nawet i przeskocza wojaka ;]
"Psycho marvelitów" napisał największy psychohejter marvela i największy psychofan DC na forum filmwebu. Patrząc na te przesiąknięte bólem dupy komentarze, które zostawiasz pod marvelami trudno nie wyśmiać cię kiedy masz czelność nazywać kogoś psycho-kimkolwiek.
No wiesz ja nie zmieniam zdania jak psychomarvelici i psycho Dc(mozna ty sypac argumentami jak działa psycho,,,) wiec skad te sapy? Film oceniłem na mocne6 to chyba nie hejterka...Do tego w argumentach masz nawet pocisk w strone DC wiec po co ten ból zadka. Sam film miał swoje mocne jak i słabe strony a po zwiastunach mozna czuć uzasadnione rozczarowanie