Poza kilkoma niezłymi pozycjami (Zagadka nieśmiertelności, Ostatni Skaut, Wróg publiczny, Zawód szpieg) ma na koncie filmy raczej przeciętne (Top Gun, Szybki jak błyskawica). Ostatnio przeżywa kryzys. Najpierw popsuł materiał na arcydzieło - Człowieka w Ogniu, potem skumulował wszystkie jego wady, tworząc beznadziejne...
więcej"Ostatni skaut", mogę go oglądać bez przerwy nigdy mi się nie znudzi. Lecz każdy film Tony Scotta był delikatnie mówiąc "Mistrzowski". Szkoda człowieka:(!.
1.Prawdziwy romans
2.Człowiek w ogniu
3.Domino
4.Ostatni skaut
5.Deja Vu
6.Wróg publiczny
7.Szybki jak błyskawica
8.Top Gun
9.Gliniarz z Beverly Hills II
10.Fan
11.Zawód: Szpieg
12.Odwet
Muszę jeszcze zobaczyć "Karmazynowy przypływ" i "Zagadkę nieśmiertelności", które wyglądają na bardzo ciekawe.
Nie wiem kto dodaje filmy do tej kategorii ale to jest jakaś pomyłka. Tylko tytuły tych filmów których
Scott był producentem. No bez jaj...Gdzie Prawdziwy romans, Ostatni skaut, Top Gun, czy Zawód:
Szpieg?? Niech ktoś to jak najszybciej poprawi.
Zawsze w cieniu brata. Niesłusznie,bo choć tworzył głównie kino akcji,to bylo to niemal zawsze kino "z duszą". Sensacyjnej fabule zawsze towarzyszył jakiś poważny,ludzki konflikt,postaci nigdy nie były paierowe,miały swoją głębię. Spoczywaj w pokoju Mistrzu. Twoje filmy,póki istnieje kino,zawsze będą wspominane i...
Wieczny, nieśmiertelny mistrz i mój #1. Pomijając projekty zbiorowe (Gliniarz z BH 2 albo po prostu
Tony na stanowisku innym niż reżyser) - kapitalne, poruszające i głębokie dzieła. 11/10 to byłoby
spore niedopowiedzenie w jego przypadku, ale cóż - raz, są limity, dwa, z pewnością inni mogliby
powiedzieć to samo...
nie ma co się oszukiwać reżyserem był bardzo przeciętnym. Kinematografia nie wiele straciła na jego śmierci